Oddmanout, de nieuwe poster!
Terug bij de meest moeilijke klant ooit
Weet je nog? De meest moeilijke klant ooit? Dit jaar kwam hij terug bij mij. Want vorig jaar, na dat ellenlange proces scheurde zijn kniepees tijdens een dansavond en werd de voorstelling gecancelled. Een nieuw jaar bracht nieuwe inzichten over de te maken productie. En ik, ik zag de bui al hangen: de poster van vorig jaar klopte niet meer… Gelukkig ging het deze keer een stuk soepeler. De klant wist beter wat hij wilde en kon mij dat ook beter vertellen: ”iets met zijn hoofd en dat daar dan dingen uitkwamen”.
Een bijzondere gedachtenwereld in beeld
Na een voorzichtige start (zou het weer zo’n lijdensweg worden als vorige keer?!) ging ik met hernieuwde energie aan de slag. Ik merkte hoe ik met gemak zijn speciale kijk op de wereld kon vertalen in verrassende collages. Enthousiast produceerde/combineerde ik als vanzelf een stroom van bijzondere illustratiecombinaties die zijn gedachtenwereld in beeld brachten. Nog wat letters erbij: ik blij, hij blij, poster af. Zo makkelijk kan het dus ook gaan. Tijd om dat live te gaan zien tijdens theaterfestival Boulevard!
Dit vind je misschien ook interessant:
2 Responses to Oddmanout, de nieuwe poster!
Geef een reactie Reactie annuleren
Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Klaartje werkt(e) voor:
De Volkskrant, Heijmans, Rabobank, Zorg en Zekerheid, UItgeverij Zwijsen, Bibliotheek Midden-Brabant, ASN bank, Interpolis, PostNL, NCRV, Ministerie van Sociale Zaken, Ministerie van Buitenlandse Zaken, Credit Agricole, IND, uitgeverij Noordhoff, Blink educatie en UPC
hij is prachtig geworden! echt heel leuk om eerst de losse onderdelen te zien ontstaan. die lastige opdrachtgever is een bofbibs!
Yep, some guys have all the luck! 😉