Het affiche voor de meest moeilijke klant ooit
Het was een strijd (lees mijn vorige blogpost) maar het was het waard. Hoewel, terugkijkend op het ontwerpproces dachten vriendlief en ik allebei: mmm, dat aller, allereerste schetsje was zo gek nog niet…. Tja, zo gaat dat soms. Desalniettemin presenteer ik trots het affiche voor Odd Man Out, een intrigerende, beeldende voorstelling die tijdens het Boulevardfestival in première gaat. Voor degenen die nog niets van het geweldige theatergezelschap ArfArf gezien hebben: gaat dat zien! En voor diegenen die er elke voorstelling bij zijn: mis deze zeker niet!
[toevoeging: het leven is onvoorspelbaar. Lief scheurde zijn kniepees en zijn voorstelling werd een jaar uitgesteld. En ja, toen moest er ook een hele nieuwe poster komen. Gelukkig maar want daarin kwamen zowel zijn talenten als die van mij helemaal tot hun recht.]
Dit vind je misschien ook interessant:
2 Responses to Het affiche voor de meest moeilijke klant ooit
Geef een reactie Reactie annuleren
Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Klaartje werkt(e) voor:
De Volkskrant, Heijmans, Rabobank, Zorg en Zekerheid, UItgeverij Zwijsen, Bibliotheek Midden-Brabant, ASN bank, Interpolis, PostNL, NCRV, Ministerie van Sociale Zaken, Ministerie van Buitenlandse Zaken, Credit Agricole, IND, uitgeverij Noordhoff, Blink educatie en UPC
hoi Klaar, leuk om het verhaal over werken voor een moeilijke klant te lezen. Dat het in het echt echt zo is en je een klant niet zo te kijk kan zetten tenzij het je vriend is.
Ha Marjo, ja in het ‘echt’ komt het zeker ook voor, maar gelukkig bij mij niet zo vaak, dat zijn echt uitzonderingen. En zo lastig als deze klus heb ik het eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt… Ik leer er wel weer van hoe belangrijk het is om allebei helder te zijn en duidelijk te communiceren. Dat geldt zowel voor de relatie als voor klantencontacten! 🙂